Jump to content

Zu niedriger Östradiol (E2) Spiegel

Rate this topic


Recommended Posts

Hallo Ihr Lieben,

ich habe diese Woche meine Blutergebnisse bekommen und in der Auswertung steht das mein Östradiol Spiegel viel zu nierdrig ist und ich deshalb eine Folikelreifestörung habe. Am 25.09. habe ich den nächsten Termin in der Klinik.

Nun meine Frage:

Wer von Euch hat Erfahrungen mit diesem Problem und wie wurdet Ihr behandelt?

Kann die niedrige Östradiol-Konzentration auch durch die Jahre lange Einnahme der Pille hervorgerufen werden und normalisiert sich von allein wieder?

Es wäre wirklich super, wenn Ihr ein paar Antworten für mich habt.

Liebe Grüße

tabby

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.